Menjador municipal, escolar i acollida

L’Ajuntament de Vallmoll us ofereix el servei de Menjador municipal. L’horari és de 12 a 15 hores i el preu del menú és de 5,75 €.

Hi ha dos tipus d’usuaris:

• Fixos: caldrà que faciliteu un compte bancari per tal de domiciliar el pagament mensual. En cas de no poder assistir al menjador, podeu avisar fins el mateix dia abans de les 8:45 h. Només en aquest cas es descomptarà el menú del càrrec mensual.
  • Esporàdics: els tiquets els podeu comprar a les oficines de l’Ajuntament. És necessari fer la reserva com a mínim el dia laborable abans.

Material necessari per a l’assistència al menjador de manera fixa:

• Hauran de portar un paquet de tovalloletes humides i un paquet de mocadors de paper.

El telèfon de contacte del Menjador municipal és el 646 01 46 42. Podeu enviar un whatsapp o un correu a menjadorvallmoll@gmail.com.